USA Dag 4

Första och sista bilden - Lisa Olsson. Tredje bilden - Malin och Julia. Fjärde bilden - Pauline Suzor. Tagna med Canon EOS 5D Mark II, Canon EF 50mm f/1.4
 
Under tisdagen satt vi i en bil i flera, flera timmar för att komma fram till Joshua Tree. När vi parkerat och klivit ut var det enda ord jag kunde få fram "oj". Det var så otroligt vackert (x1000) och ljuset var helt fantastiskt. Eftersom jag har dille på att fotografera människor hann jag inte fota omgivningen speciellt mycket, utan tog endast några få bilder på landskapet (som jag inte hunnit redigera ännu).
Nu befinner vi oss Las Vegas – fler bilder härifrån kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Johan

Bra bilder.

2013-07-15 @ 00:16:30
URL: http://nattstad.se/soulful

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback