allt.

Mycket har hänt, mycket ska hända, och jag har i princip inte uppdaterat någonting på bloggen angående mina planer. Torsdagen under Hultsfredsfestivalen var i alla fall fantastisk. Jag fick äntligen se Two Door Cinema Club, och oj vad jag var lycklig! En av de bästa konserterna någonsin.
Jag har börjat jobba och trivs tokmycket på mitt jobb! Jag har firat midsommar med några fina människor och picknickat i parker. På lördag ska jag dessutom åka till USA på fotoresa! I 13 dagar ska jag med flera andra deltagare resa runt och bara fota, fota, fota. Jäklar vad taggad jag är! 

Kommentarer
Postat av: Sofia [fotoblogg]

Svar: Åh tack så jättemycket! :)

2013-06-28 @ 17:26:19
URL: http://sofiabjorkesjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback