Framtiden

Nu börjar det hända grejer! Min kamera kommer vara färdig och fixad om ungefär tre veckor, och då jäklar kör jag igång igen. Inte så jätteroligt att redigara gamla bilder hela tiden som man ändå känner är sådär halvbra. Annars är det endast en termin kvar innan studenten (gulp), men det känns faktiskt riktigt bra. Ska bli så skönt att få jobba, resa, och finna sig själv ett tag. Har bland annat pratat med Jeanette om att åka på fotoresa någonstans, pratat med Karro om att roadtrippa runt i Frankrike och kanske till och med tågluffa i Asien med Lovisa. Vem vet vad som händer. Jag får se vart livet tar mig! 

Kommentarer
Postat av: Pouline

sv: åh tack!! PUSSSSS

2014-03-19 @ 09:44:57
URL: http://poulines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback